неделя, 5 април 2015 г.

9 причини да НЕ отидете на Форум " Ключ"


На 18-ти април в Модерен театър от един и половина на обед ще има Ключ. Аз НЯМА да отида!*

1. Гъмов ще е лектор....Виждала съм го да свири на Шампионата по air guitar преди 2-3 години на FunCity във Варна и толкова се смях, че и аз и бременния ми корем имахме колики седмици след това. А тогава Гъмов дори не говори.Не ми се мисли, ако си отвори устата какво ще стане.
2. 18-ти април е събота...По обед винаги имам надежда, че по БНТ ще повторят някое интересно издание на „Бразди“. Ключът започва точно в 13.30..Наистина не ми се рискува.
3. Форум „Ключ“ се случва в Модерен театър. Доста претенциозно. Не можаха да викнат Петко Димитров за спикър и да си говорят в някое по-найт-флайт-майт местенце. Модерен театър- какво му е модерното като е театър..
4. Не искам да съм дребнава, но вижте Ключарите ( спикъри, лектори- тези с микрофоните, дето говорят по 15 минути )- Дерандонян, Аркумарев, Танковска, Кунчев,Гъмов, Ешкенази. Какви са тези фамилии!  Добре, че са Калина Иванова и Люба Христова, че много нАучно зазвучаха с тези сложни имена
5. Сега сериозно- на Форум "Ключ" се мисли...Слушаш разни вдъхновени хора, после пък ще те загложди да променяш я София, я България, я света... Колко е по-хубаво да си живеем в инертна апатия, какъв Ключ, какви вдъхновения
6, Много неприятно съм забелязала, по Ключовете се събират разни активни млади ( и по дух, и по дух) хора, които в паузите си говорят. Обаче за важни неща, за важни хора, за мисии, за каузи. Много е натоварващо. Повечето не знаят текста на нито един хит на Галена, но пък си говорят за поезия, изкуство и идеи. Странна работа.
7.Всъщност най-малкият проблем на този форум са наградите, но трябва да ги спомена. Винаги има награди, обаче не са Черно Джони или Червено Джори. Няма Джони. Наградите са такива, че пак те провокират нещо да правиш- я езикови курсове ще подарят да се мъчиш с езици, я таблети – да се мъчиш там да кликаш... Въобще недомислена работа.
8.Няма безплатен обяд, а има безплатен "Ключ". Как? Не им е чиста работата на тези.  Почти съм сигурна, че в рамките на събитието някой ще мине с малка сламена шапка да ни събере по 10-20 лева за вход. Досега не са го правили. Всичките форуми за безплатни, защото тези Ключо-вци са успели да убедят Интеграл, Telus, МакеТhem, Кабината, Beshared, ЕвроДеск, ЦРЧР да ги подкрепят. Наивна работа
9.Няма да отида защото Ключари няма да бъдат нито Гергана Паси, нито Магдалена Малеева, нито Касиков, нито Destructive Creation, нито Любен Дилов-син, нито Башар Рахал. Те са били Ключари на предишните Ключове. И са били многоооо добри –виж тук http://forum-klyuch.info/


*Обичам ви, хора зад Ключа. Нямате никакъв шанса да ме видите на 18-ти защото съм си във Варна J За всички останали, които няма да ходят- може да НЕ си заявите безплатния билет тук https://www.facebook.com/ForumKLYUCH?fref=ts

Няма коментари:

Публикуване на коментар